STEM – освіта, яка активно розвивається в країнах Євросоюзу, та набуває свого поширення в Україні, що є актуальною проблемою для розробки нових програм, методів навчання для вищих та загальноосвітніх навчальних закладів освіти, закладів дошкільної, позашкільної та приватної освіти.
STEM- освіта (абревіатура від англійських слів Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі означає наука, технології, інженерія та математика) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. Залучення учнів у STEM простір може позитивно впливати на розвиток наступних навичок: Співробітництво (для досягнення інноваційних результатів і розв’язування складних завдань. Вміння працювати у команді ,виконувати конкретно поставлене завдання );Комунікативність (навчання в області STEM надає широкі можливості для спілкування «один на один» і «один-до-багатьох»);Творчість (з використанням креативних вмінь можна покращити науковий і технологічний проект, показати його нерозкриті можливості);Критичне мислення (здатність осмислити, вдумливо й обґрунтовано проаналізувати і в подальшому застосовувати знання).
24 травня 2017 року на базі Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася І регіональна науково-практична веб-конференції «STEM-освіта та шляхи її впровадження в навчально-виховний процес. Її учасниками стали наші колеги: Хабло Наталія Ігорівна та Костецька Ольга Павлівна.