План проведення Тижня з протидії булінгу (16.09.2024-22.09.2024)
№ п/п | Зміст роботи | Клас | Відповідальний |
1 | Бесіда «Що означає слово булінг» | 1-А | Гайдук Г.В. |
2 | Бесіда «Стоп булінг». | 1-Б | Щигельська Н.Н. |
3 | Бесіда “Скажи «Ні» булінгу.” | 2-А | М’ягкота О.Р. |
4 | Практичне заняття: «Як протидіяти боулінгу в дитячому середовищі». | 2-Б | Чернець С.А. |
5 | Імітаційна гра “Якщо тебе ображають”, «Якщо ви посварились», «Якщо я образив однокласника». | 3-А | Березіцька Н.С. |
6 | Година спілкування “Що таке булінг? Як боротися з булінгом?” | 3-Б | Буштинська З.А. |
7 | Година спілкування; «Чому буває булінг». | 4-А | Галяс Г.О. |
8 | Година спілкування: «Що таке булінг?» | 4-Б | Гудак І.В. |
9 | Година спілкування: «Стоп булінг!». | 5-А | Федчак Т.В. |
10 | Година спілкування: «Булінг, причини та наслідки». | 5-Б | Ярощук М.Р. |
11 | Година спілкування: «Наша школа – наша фортеця: як зробити її безпечною для всіх» | 6-А | Хабло Н.І. |
12 | Година спілкування: «Булінг та його наслідки». | 6-Б | Тур Л.С. |
13 | Відверта розмова “Поговоримо про булінг” | 7-А | Коляса Т.О. |
---|---|---|---|
14 | Година спілкування «Мова знущання: як відрізнити боулінг від стьобу». | 7-Б | Костецька О.П. |
15 | Година спілкування: «Поговоримо відверто, булінг». | 8-А | Сайчук О.О. |
16 | Година спілкування: Булінг серед підлітків. Відповідальність. Наслідки. | 8-Б | Латюк Н.В. |
17 | Відверта розмова “Що таке булінг, як не стати жертвою?” | 9-А | Пришляк С.Б. |
18 | Година спілкування з елементами тренінгу: «Зупинемо боулінг разом». | 9-Б | Стодола І.В. |
19 | Година спілкування “ Як не стати учасником булінгу” | 10 | Граб О.М. |
20 | Бесіда: “Я проти булінгу” | 11 | Бігун М.Р. |
План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) 2024/2025 н.р.
№ | Заходи | Терміни виконання | Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) | |||
1 | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Вересень | Щербінін Н.П. |
2 | Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» | Вересень | Щербінін Н.П. |
3 | Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічними працівниками; з технічним персоналом. | Вересень | Паньків Ю.І. |
4 | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів | Вересень | Класні керівники |
5 | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Соціальний педагог Лучанко О.Р. класні керівники |
6 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Жовтень | Костецька О.П. |
7 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) | Листопад | Лучанко О.Р. |
8 | Участь у акції «16 днів проти насильства» | Грудень | Соціальний педагог, Лучанко О.Р. |
9 | Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Лютий – квітень | Адміністрація, класні керівники |
Робота з працівниками ліцею | |||
10 | Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них | Осінні канікули | Соціальний педагог, Лучанко О.Р. |
11 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Лучанко О.Р. практичний психолог |
12 | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами І та ІІ семестрів | Лучанко О.Р. практичний психолог |
13 | Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Лучанко О.Р. практичний психолог |
Робота з учнями | |||
14 | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Класні керівники, запрошені спеціалісти |
15 | Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники |
16 | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Листопад | Класні керівники, вихователі ГПД |
17 | Тиждень толерантності | Листопад | Класні керівники |
18 | Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…» | Грудень | Класні керівники, |
19 | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад – грудень | Лучанко О.Р. практичний психолог |
20 | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо | Січень | Класні керівники, Лучанко О.Р. практичний психолог |
21 | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Лютий | Класні керівники, |
22 | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Впродовж року | Лучанко О.Р. практичний психолог, класні керівники, запрошені спеціалісти |
23 | Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» | Квітень | Вовна Л.М. – педагог організатор |
24 | Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо | Впродовж року | Соціальний педагог |
25 | Бібліотечні уроки на базі бібліотеки освітнього закладу. «Ми – проти булінгу». | Впродовж року | Щербінін Н.П. |
Робота з батьками | |||
26 | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністрація школи, класні керівники |
27 | Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Листопад | Лучанко О.Р. практичний психолог, класні керівники |
28 | Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класні керівники |
29 | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року/за потреби | Лучанко О.Р. практичний психолог, класні керівники |
30 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | |||
31 | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу |
32 | Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Грудень | Лучанко О.Р. практичний психолог. |
33 | Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Адміністрація школи, класні керівники |
34 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Лучанко О.Р. практичний психолог |
35 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти | За потреби | Лучанко О.Р. практичний психолог, соціальний педагог |
36 | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Червень | Лучанко О.Р. практичний психолог |